Iščemo sodelavce za pomoč pri telefonskem preverjanju zadovoljstva obiskovalcev Klinike Doktor 24 po opravljeni zdravstveni storitvi, za odgovore na morebitna vprašanja tersvetovanje pri nadaljnjih korakih in možnostih, ki jih ponuja Doktor 24.
Na tem delovnem mestu boste imeli odličen vpogled v zadovoljstvo strank, zato boste zadolženi tudi za predajo koristnih informacij in opažanj in tudi tako prispevali k boljši uporabniški izkušnji in zasledovanju našega glavnega cilja; ostati edinstveni in boljši.
Na tem delovnem mestu se bo najbolje znašla oseba, ki:
- Ima odlične komunikacijske sposobnosti
- Je pozitivna, empatična in samoiniciativna
- Se hitro uči in za vsako težavo najde rešitev
- Ima željo po doseganju in preseganju rezultatov
- Obvlada osnovna računalniška znanja
- Ima spoštljiv odnos do jezika in tekoče govori slovensko.
Pika na i, ki bi te naredila kandidata, ki ga želimo čim prej spoznati:
- Delovne izkušnje na podobnem delovnem mestu
- Izobrazba zdravstvene smeri oziroma poznavanje osnovnih medicinskih izrazov
- Znanje uporabe programa CRM
- Osnovno znanje angleškega jezika.